۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه




گسترش اعتراضات درخارج کشورعلیه رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی
حمله به لانه جاسوسی رژیم جمهوری اسلامی دراستکهلم
جهان در چند رور اخیر، " شاهد یکی از بزرگترین و بی نظیر ترین رخدادهای تاریخی بود. بی نظیر از این جهت که جوانان مصمم ، با مشتهای گره کرده و بدون ترس از مرگ، به نبرد لشگریان وحشی تا بدان مسلح شتافتند و جسورانه در این نبرد نا برابر رزمیدند . بیش از 100 نفر جان باختند و صدها تن مجروح گردیدند. رخدادی به عظمت نیروی توفنده شیر زنان و شیر مردانی که قادر گردیدند در یک پیکار نا برابر و تنها با عزمی راسخ با مشت های کوبنده و با پرتاب سنگ، با یکی از بزرگترین خصم دوران لشگریان سیاهی که مسلح به انواع سلاحهای قتاله بودند، پنجه در پنجه اندازد.
آری این شیر زنان و شیر مردان ایران جسورانه و با گذشتن از جان شیرین خویش و هرگونه حسابگری "مصلحت اندیشانه "، چون طوفانی توفنده جهت رسیدن به ساحل آزادی خود را به صخره سر سخت سیاهی کوبیدند و شکاف عظیمی در آن ایجاد نمودند. "شکافی" عظیم و التیام نیافتنی. طوفان خشم مردم در این چند روز قادر گردید جزیزه "ثبات و آرامش" آدمخواران رژیم را درهم ریزد. خامنه ای سفاک را چون محمد رضاشاه مزدور به گریه درآورد. آری این غیور زنان و مردان جوان ولی پر صلابت در خیزش بی نظیر خویش چنان زخم عمیقی بر دشمنان ضد بشری وارد نمودند، که آغازی جهت نابود کامل آن خواهد بود.
بدین سان رزم جسورانه مردم قادر شد، "بت" قدر قدرتی رژیم جانی و خون ریزی که با بیش از 30 سال استبدادگری و اعمال بغایت فاشیستی سعی داشت خود را در انظار عمومی "شکست ناپذیر" جلوه دهد، فرو ریزد.
مردم ایران بویژه دختران و پسران جوان با مبارزات بی باکانه خویش قادر شدند برای "ده روز" دنیا را تکان دهند و با اراده سترگ بار دیگر بر روند دیالکتیک تاریخی مهر تائید زنند؛ که ظلم وستم، حتا ظلم و ستم رژیم سفاکی چون جمهوری اسلامی پایدار نخواهد بود.
در واقع این خیزش سترک و تاریخی نسل جوان ایران، نسلی که شاهد 30 سال استبدادگری- 30 سال نا برابری آشکار- 30 سال آه و حصرت داشتن یک زندگی آرام- 30 سال نا مردمی و ناکامی چیدن- بود، سرانجام چون سمندری از خاک برخواست و می رفت که طومار ننگین رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی را درهم پیچد. بر اساس تجربه مبارزاتی صدها ساله روند تاریخ، چنین تحول تابناک تاریخی نیازمند ستاد رهبری کننده انقلابی است.
ما مطمئن هستیم که از خون سرخ ندا و صدها نداهای دیگر که در نبرد با خصم سپاه وحشیان رژیم جهت ایجاد یک زندگی انسانی و شرافتمندانه که در آن آزادی و دمکراسی برای آحاد مردم برقرار گردد، بخاک افتادند، هزاران لاله های سرخ خواهد روئید و سرانجام علیرغم سد باز دارنده لشگریان وحشی، طومار این جرثومه فساد و تباهی را از میان بر خواهد داشت.
در یک کلام این خیزش سترک سلحشور زنان و راد مردان قادر شد، "جبروت" رژیم را درهم شکند و نوید فردای تابناک را رقم زند. ما ایرانیان مقیم خارج از کشور با تمام وجود رزم این شیر زنان و شیر مردان را می ستائیم و دورد بیکران خویش را نثارشان می داریم و با تمام نیرو پشتیبانشان هستیم و خواهیم بود. رزمشان پیروز باد!
ایرانیان آزاده!
در حمایت و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران علیه تمامیت رژیم، ایرانیان آزایخواه و انقلابی مقیم استکهلم(سوئد) بدنبال برگزاری دهها اکسیون های اعتراضی، دیروز بعداز ظهر جمعه26 یونی سفارت رژیم جمهوری اسلامی ایران، این لانه جاسوسی و مرکز توطئه چینی را برای مدتی به اشغال انقلابی خویش در آوردند. آنان با شکستن درب این مرکز توطئه گری وارد محوطه سفارت شده و با خشم انقلابی خویش ابتدا با تعدادی از مزدوران مسلح رژیم درگیر و چندین دستگاه خود روهای مزدوارن را درهم شکستند. و سرانجام با دخالت پلیس از سفارت خارج شدند و با شعارهای کوبنده چون؛ مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی، حمایت و پشتیبانی کامل خویش را از مبارزات مردم ایران ابراز نمودند.
این آکسیون های اعتراضی علیه رژیم ایران در خارج از کشور همچنان ادامه دارد. ما از تمامی صلح دوستان و آزادیخواهان خواستاریم تا با شرکت هر چه گسترده تر خویش در حرکات اعتراضی علیه رژیم بربرمنش جمهوری اسلامی ،همبستگی و حمایت خویش را از مبارزات مردم ایران برای ایرانی آزاد و آباد و شکوفان رساتر نمایند.
درود بیکران بررزمتان!
مرگ بر رژیم فاشیستی مذهبی جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم تنها راه رهائی مردم ایران!
هواداران حزب کار ایران(توفان) در استکهلم
شنبه 27 یونی 2009