۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

14ارديبهشت:پيام سنديكاى كارگران شركت واحد اتوبوسرانى تهران و حومه به اتحاديه های کارگری ترکيه در ارتباط با مراسم اول ماه می ترکيه

در ارتباط با مراسم اول ماه می ترکيه 1388/02/12 ساعت 16:18:24
در ابتدا اول ماه می را به همکاران و همياران خود تبريک گفته و صميمانه ترين درودهای سنديكاى كارگران شركت واحد اتوبوسرانى تهران و حومه را بخاطر پايداری و مبارزه تان برای دستيابی اول ماه می بعنوان يکی از تعطيلات ملی در ترکيه ،برايتان ارسال مى كنيم .
باعث خوشحالی ماست که شاهديم در گام بعدی تان يعنی برگزاری تجمع در ميدان تاکسيم منتظر اجازه دولت نمانده ايد و در اين راه بسياری از نهادها و نمايندگان پارلمان اروپا را هم دعوت کرده تا بعنوان شاهد در اين روز در کنار شما باشند و ببينند که اين کارگران نيستند که نظم و صلح را بهم ميزنند بلکه اين نيروهای امنيتی هستند که با کارشکنی هايشان نظم عمومی را بر هم زده تا بتوانند کارگران را سرکوب کنند و به خيال خودشان مبارزات عدالتخواهی را عقب بزنند.
سنديكاى كارگران شركت واحد تهران از شنيدن اين خبر مهم که يکی از موارد خواسته های شما آزادی منصور اسالواست بسيار خوشحال است واز اين حرکت مهم قدردانى مى كند . همکاران بدانيد که ما هم در شرايط مشابه شما قرار داريم و متاسفانه نه نمايندگان اتحاديه های کارگری و نه نمايندگان پارلمانی در ايران حضور دارند که ببينند که قبل از اول ماه می چگونه با تهديد نيروهای امنيتی ازبرگزاری روز کارگر که حق قانونی خودمان است ما را منع ميکنند. سنديكاى كارگران شركت واحد اتوبوسرانى تهران و حومه از سنديكاى تومتيز و ديگر تشكل هاى مستقل كارگرى در ترکيه و نهادهاى كارگرى بين المللى جهان مى خواهد که در اين روز با اتحاد و همبستگى خودشان در جهان خواستار رسيدن به جهانى آزاد و به دور ازجنگ ، خونريزى و عدالت باشند و همچنين براى آزاد شناخته شدن سنديكاها در ايران و آزادى كارگران زندانى و بازگشت به كار اعضاى هيئت مديره سنديكاى شركت واحد و ديگر نهادهای مستقل کارگری در ايران ما را ياری کنند تا به کمک هم در مبارزه با خصوصى سازى و لغو قراردادهاى غير انسانی کارگری در جهان، و فراهم كردن رفاه و آسايش به كارگران دنيا برسيم.
اول ماه می 2009 روز جهانى كارگر گرامى باد
سنديكاى كارگران شركت واحد اتوبوسرانى تهران و حومه 11/2/1388 http://www.syndicavahed.info/index.php?option=com_content&task=view&id=162&Itemid=10