۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه


* * * * * * * *



به مناسبت سیﺍمین سالگرد جانباختن رفیق عباس گودرزی (علی)

وین آتش نهفته که در سینه ماست    خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت.



"صد بار در خور نام قهرمان است٬ آنکس که مردن در نبرد با مدافعان و حافظان این نظام فاسد را به مرگ تدریجی یک گذران منکوب٬ مطیعانه و برده وار مرجح شمرد". لنین"



ششم بهمن ماه سال ١٣٦۰ در جریان تصرف آمل توسط سربداران خلق٬ رفیق قهرمان ما عباس گودرزی (علی) در طی عملیات قهرمانانه به شهادت رسید. رفیق عباس، لالۀ سرخی بود که در طلوع زندگی درخشانش٬ عاشقانه با فداکاری کم نظیر در راه رهائی خلق و حزب خویش و برای اعتلای مارکسیسم ــ لنینیسم جانباخت. این کارگر قهرمان حزب کار ایران (کارگر چاپ) که مطابق مأموریت حزبی به منظور بررسی عملیات مشترک با اتحادیۀ کمونیستﻫﺎ٬ ماهﻫﺎ با رفقای سربداران در جنگلﻫﺎﯼ مازندارن فعالیت عملی داشت٬ داوطلبانه درعملیات رزمیﺍﯼ که به تصرف آمل منجر گردید٬ شرکت نمود و تنی چند ازمزدوران سیاه دل را نیز به خاک افکند. ولیکن خود نیز به هنگام عقب نشینی زمانی که به کمک یکی از رفقای مجروح شتافته بود تا او را به آخرین سنگر برساند٬ با گلولۀ دژخیم به شهادت رسید. حزب ما در سیﺍمین سالگرد تصرف شهر آمل ضمن ادای احترام به همۀ رفقای جانباختۀ سربدار و گرامیداشت یاد و خاطرۀ رفیق عباس گودرزی (علی)  یادآوری می کند که حزب ما در آن دوران به صورت تشکیلاتی، در تصرف آمل شرکت نداشت و بعدها در ارزیابیﻫﺎﯼ خود این اقدام را چپ روانه تحلیل نمود. مأموریت رفیق عباس گودرزی(علی) و ارتباط با سربداران به منظور بررسی اهداف مبارزۀ مسلحانه در جنگل و همکاری مشترک با سازمانﻫﺎﯼ سیاسی علیۀ رژیم جمهوری اسلامی صورت گرفت که متأسفانه منجر به شهادت رفیق گردید.

در سیﺍمین سالگرد جانباختن رفیق عباس گودرزیِ(علی) کادر رزمندۀ حزب کار ایران (توفان) و همۀ رفقای جانباختۀ سربدار، یادشان را گرامی می داریم و با الهام از قهرانقلابی تودهﺍﯼ خود را برای نبردهای آتی آماده می سازیم.

یاد رفیق عباس گودرزی ِ(علی) گرامی  و راهش پررهرو باد!