۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

رئیس جمهورجاعل


دست پنهان ولایت فقیه با قدرت و مهارت هر چه تمام تر و با برنامۀ حساب شده، احمدی نژاد، پاسدار سابق، مرید و نوکر وفادار خویش را با تقلب آشکار در خدمت منافع و مصالح اسلام و نظام بر سر کار آورد. در اینجا صلاحیت واقعی نامزدها مطرح نیست درجۀ وفاداری آنها مطرح است. در زمان ظلﺍﷲ، بزرگ ارتشداران فرمانده آریا مهر، خورشید تابان، انتقاد می شد که به چه دلیل فرد بیسوادی مانند اسداله علم رئیس دانشگاه پهلوی شیراز شده است، علی امینی نخست وزیر وقت اعلام کرد صلاحیت را بر اساس درجۀ وفاداری و نه بر اساس کیفیت علمی تعیین می کنند. علم همواره غلام حلقه به گوش و چاکر شاه بود. وی معروف به قواد دربار، خواجۀ حرمسرا و یکی از با سابقه ترین خانوادهﻫﺎﻯ جاسوس امپریالیست فرتوت انگلستان در ایران بود. چه عنصری با این کارنامۀ سیاه بهتر از وی می توانست به ریاست دانشگاه منصوب شود و مورد عنایت ملوکانه قرار گیرد. در دربار خامنهﺍﻯ نیز همان قوانین دربار پهلوی جاری است. جناح ولی فقیه با این کار با یک تیر دو نشان زد. هم خودش را از شَرّ جناح کروبی و موسوی و رفسنجانی خلاص کرد و هم مریدان وفادار خویش را بر سر کار آورد. سپاه پاسداران و بسیج در کنار سازمانﻫﺎﻯ تروریستی اسلامی نظیر مؤتلفۀ اسلامی و انجمن حجتیه و نظایر آنها در صدد ایجاد یکپارچگی در رژیم هستند. ولی فقیه آگاه بود که در اینجا پای منافع کل نظام در میان است و هر کس در قایق نظام سوراخی ایجاد کند آن قایق را با همۀ سرنشینانش غرق خواهد کرد. انتقاد به نظام و رو کردن دست نظام منجر به بحران خواهد شد که مسئولیت مستقیم آن به گردن کسانی است که به عنوان معترض و منتقد به میدان آمدهﺍند. با همین فرمان خامنهﺍﻯ است که جنبش مردم را به خاک وخون کشیدند. باهمین پیام است که جوانان میهن را تکه پاره کرده و در زندان کهریزک و سایر زندانﻫﺎ مورد تجاوز جنسی قرار دادند. با همین فرمان است که بیش از 150 نفر را سر به نیست کردند و هزاران نفر را به زندان و بیش از 100 نفر از معترضین شناخته شدۀ خودی و غیر خودی را در بیدادگاه اسلامی محاکمه و با ماشین شکنجه و با توسل به اعترافات جعلی جنبش مردم را به بیگانه نسبت دادند.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی !

آری، رئیس جمهور تقلبی از دل این نظام کثیف مافیائی بیرون خزید و با دل نگرانی و ضعف و ترس و بیچارگی به نیویرک پرواز کرد. احمدی نژاد که به گفتن دروغﻫﺎﻯ بزرگ شهره است و در زبان عامیانه به رئیس جمهور دروغگو و خالی بند معروف است در مصاحبهﻫﺎﻯ خود در نیورک دچار دست انداز و تناقضات مضحکی شد که نشان از ورشکستگی نظام ولایت فقیه و بحران زده جمهوری اسلامی دارد.
احمدی نژاد درمصاحبه ای تاکید کرد که در حوادث اخیر 30 تن کشته شدند ووی درپاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دولت وی درکشته شدن این افراد نقش داشته است گفت: "درشرایط آشوب اینگونه موارد بروز می کند که دولت ایران در بروزآن نقش نداشته است، برخی دولتهای غربی دراین حوادث نقش بارزی داشتند که البته درآن عده ای از طرفداران دولت و رهگذران نیز کشته شدند..."
این دلقک کوتوله جاعل از کشته شدن هواداران رژیم در اعتراضات اخیر سخن می گوید لیکن تا کنون سندی و یا مدرکی دراین مورد اقامه نکرده است. وی با بیشرمی تمام شماری ازاین 30 نفر جانباخته را هوادار باند کودتا معرفی میکند که توسط مخالفین کشته شدند!!!!.
احمدی نژاد درمصاحبه ای دیگر درپاسخ به کشته شدن ندا آقا سلطان، عکس مروه الشربینی را از جیب بیرون می آورد و می گوید این زن در آلمان به جرم محجبه بودن کشته شده ..". و از پاسخ به سئوال فرار میکند. اما درست این بود که خبرنگار زیرکی به خرج میداد وبه اطلاع آقای احمدی نژاد میرساند که این خانم محجبه توسط نازیها که اینروزها باتصویروی به تظاهرات ضد یهودی دست میزنند کشته شد.
احمدی نژاد در مصاحبه ای مشابه با کانال 2 فرانسه داستان ندا آقا سلطان را " داستانی مشکوک و شبیه به اتفاقی که درونزوئلا افتاده تعریف کرده و این قتل را به گردن آشوبگران انداخت."
براستی ازرئیس جمهوری که از تریبون سازمان ملل "نظام جمهوری اسلامی را یکی از مردمی ترین حکومتهای مترقی جهان معرفی کند" و درپایان سخنرانی اش " برای رسیدن به آزادی، کمال، رشد، امنیت و آرامش و صلح درانتظارظهور امام دوازدهم (مهدی) و عیسا مسیح باشد" انتظاری جز این همه دروغ و جعل و ریاکاری نمی رود. مرگش باد!